Sinucidere

Am încercat să văd
dincolo de pătura de nori
denși
cu care cerul se încumetă
să se acopere
în fiecare zi
și nu mă lasă
o dată
să ascult muzică
în liniște.
Cântecele pe care vreau eu să le ascult
nu sună bine pe ploaie,

Simt că-mi plouă în urechi
și urăsc
să am canalele înfundate.
Și cum totul e de ploaie,
rămân pozitiv,
rămân hidratat.
și gură cască
acum
și presimt
că voi fi
curând
inundat de sentimente.
Halal metaforă.

Ploaia a stricat azi toată muzica
toate cărțile
toate poeziile pe care eu
voiam să le scriu.
Nu-mi place să scriu pe ploaie.
E prea mainstream.

Cine zice că apa trece și pietrele rămân,
e un mare bou,
un pseudo vizionar.
Prin fereastra
care-mi printează
real time
ce se întamplă prin lumea mea,
ultimele imagini
arată că totul rămâne la fel,
doar că pietrele s-au mai micit.
Drept dovadă că există
eroziune
în natură.
Pietrele nu mai sunt,
nici casă nu mai este,
sunt inundat.
Apa a trecut, nimic
n-a mai rămas.
Halal filosofie.

Noroc că n-am fost eu.

Filosoful

ci practicantul.

(m-am aruncat la apă și ea m-a înghițit)

Adio, lume

Leave a Reply

