Îngeri sacri fără inimă.

Mi-e dor
de fata mea
din visul meu
care s-a terminat.

Care zace-acum, cu mine, alăturea în pat
sperând să cerceteze adevărul și universul
zilelor de mâine pe tavanul stelelor care cad.

Cădem
amândoi
în plăcuta răstignire
a amorului amăgit
că e doar prima noastră întâlnire.

Și ce-mi e dacă cad cu tine?
în somnul cel profund
atunci când am de ce mă ține
când mă-nec în realitate și-mi
trebuie puțin

fantasm.

Și cum totul e perfect rotund în lumea noastră
zugrăvim în globuri de cristal
siluetele noastre ude
pe parchetul
natural

deoarece
n-a fost atins de mână păgână de om.

Ci de îngeri sacri

Credem că sus
ne regăsim totdată
și-n trecut
și-n viitor
și tot ce plăsmuiește imaginația
peste noi
e imaginea sufletelor
noastre
perfecte,

care stau ca două lămpașe
gata să lumineze
calea dragostei mele
către
viața ta.

Se aude muzica
perfecțiunii
notelor
armoniei noastre
pentru că noi
știm,

muzica bună se face-n
două chei
cheia Sol
cheia Fa
și mijlocul de goliciune dintre o linie
și cealaltă
îl găsesc aici
cu tine.

Și e o scurgere de măsură
de ritm și de timp
care ne face să ne dăm în spectacol în fața lui
Dumnezeu seara asta,
deși ai tras cortina
și suntem singuri pe scenă…

Fata,
și seara asta
ca în oricare celelalte,
pleacă

fără să-mi dea replica

Dacă vine,
spune-i să treacă
pe

aici.

Leave a Reply

