Asemeni păsări nu se văd pe cer niciodată.

Asemeni păsări nu se văd pe cer niciodată.

dintr-acelea de care mi-ai povestit
atunci seara
spuneai că-ți apar prin vis
și că-ți împrumută câteodată aripi
ca să poți
survola
lumea.
Eu le tot caut și am convingerea
că o să ajung
și eu să fac parte din gașca lor într-o zi
și
am să-ți dau aripile mele
și-am să-ți iau locul
dar atunci,
cine visează?
și cu cerul ce se-ntâmplă
de ce-s picuri pe obraz?
deși nu plouă
și nici nu-s trează
Poate plâng…asta o fi.
te întrebi de ce…
pentru că
Asemeni păsări nu se văd pe cer niciodată.
Spuse fata care le pictează.
atunci
cine-i treaz
și cine visează?
Leave a Reply

